Kinek jó az altatásos fogászati kezelés

Fájdalommentes fogászat

A fájdalommentes fogászat történhet altatásban is. A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben nem csak altatásban fájdalommentes a fogászat!

Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés

A fogászati érzéstelenítést úgy végzi fogorvosunk, Dr. Győrfi Adrienne, hogy Ön abból semmit sem érez. Az injekció beadása előtt egy zselével elérzésteleníti a kívánt területet. Az injekció beadása csak ezt követően történik. Így Ön nem érez fájdalmat, sőt semmi kellemetlent sem érez. Fogorvosunk gyulladt fogat is el tud érzésteleníteni, Önnek nem kell szenvednie, és arra várni, hogy lemenjen a gyulladás.

Fájdalommentes fogászat altatásban

Ön is fél a fogászati kezelésektől? Kockázatmentes altatásos fogászati kezelések a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben!

Kinek jó az altatásos fogászati kezelés?

Az altatásos fogászati kezelés minden olyan páciensnek ajánlott, aki retteg a fogorvostól vagy öklendezik, ha bele nyúl a fogorvos a szájába vagy sok a nyála vagy csak semmiről sem akar tudni, ami a fogászati ellátás során történik. Emellett azok számára is megoldást jelenthet, akik a fogászati kezelések során hányingert éreznek.

Sok páciensnél az altatásos fogászati kezelés mellett szóló érv az is, hogy az altatásos fogászat előnyeit is kihasználva, a fogorvos egyszerre több fogat ellát, lecsiszol, kifúr, ha szükséges, több fogat eltávolít egy altatási kezelés alatt.

Előfordul, hogy az altatásos kezelés a helyi érzéstelenítőkre való érzékenység miatt válik szükségessé. Ilyenkor, ha szükséges, a fogak betömését is az altatás ideje alatt végezzük el.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk átalussza a fogászati kezelését!

Bármilyen fogászati kezelést végzünk altatásban. A szájsebészeti beavatkozások mellett, akár a fogkő eltávolítást is kérheti altatásban. Foghúzás, fogvésés, gyökérkezelés, fogtömés, bármilyen fogászati beavatkozást elvégzünk altatásban az Ön kérésére.

Nálunk, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben csak 25.00 Ft-ba kerül 1 óra altatás.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk.