FogékszerAkció! Fogfehérítő hatású fogkőeltávolítás a teljes alsó-felső fogív összes fogán! Nálunk teljesen fájdalommentesen történik!

Szeretne ápoltabb, fehérebb fogakat? Meg akarja előzni a fogínysorvadást? Vérzik az ínye és rossz illatú a szája? Akkor szabaduljon meg a fogkőtől!

Jöjjön el hozzánk, és vegye igénybe fogkő eltávolításos, professzionális fogtisztítási akciós csomagunkat, melynek ára most csak: 17.000 Ft.

Nem csak világosabbak lesznek a fogai, de nálunk teljesen fájdalommentes a fogkőeltávolítás!

Fogfehérítés, professzionális fogfehérítés nélkül!

Hogyan lehetséges ez? A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben már a fogkőlevétel és a fogpolírozás után Önnek fehérebbek lesznek a fogai, anélkül, hogy egy professzionális fogfehérítést végeznénk. A nálunk végzett fogpolírozás és fogkőeltávolítás után Ön belenéz a tükörbe, és azt látja, hogy világosabbak a fogai!

A csomag tartalma:

Jelenlegi fogászati akciónkban a fogkőlevétel és a fogak polírozása után, egy fogfehérítő zselével varázsoljuk fehérebbé a fogait. Ön csak a fogkőeltávolítás árát fizeti: 17.000 Ft

Az akció 2024-03-31-ig érvényes!

Szájhigiénés kezelések

Miért káros a fogkő?

Ultrahangos fogkő eltávolítás

Az ínygyulladás kezelése

A fogágybetegség kezelése

A kellemetlen lehelet

Miért káros a fogkő?

A fogkő kitűnő táptalajt biztosít azoknak a baktériumoknak, amelyek eleinte a fogíny gyulladását, majd később a fogágy gyulladását sőt pusztulását hozzák létre, ennek következtében a fogak kilazulását és azok elvesztését okozzák. Bizonyos kor után szinte mindenkinek a szájában található fogkő. Ma már egészen kisgyermekeknél is megtalálható. Fogkő nem csak az íny felett, hanem az íny alatt is képződik. A fogkövet csak szakember tudja megfelelő műszerrel eltávolítani. Ugyancsak fontos feladat a fogkőlevétel- és a fogak polírozása mellett a beteg motiválása a tökéletes szájhigiéné, szájápolás elsajátítására, illetve azoknak a módszereknek a megtanítása, melyek ezt a célt szolgálják.

Szerintünk a szájápolás megtanítása a fogorvosok feladata, és mi erre nagyon nagy figyelmet fordítunk! Senki sem születik úgy, hogy ezt magától tudná, ezt mindenkinek meg kell tanulnia! Ebben segítünk mi, hogy megtarthassa páciensünk a saját fogait. Mert a saját fognál nincs jobb! Külön időt szentelünk a szájápolás megtanítására.

Lényeges a már kezelt páciensek rendszeres kontroll alatt tartása. A szájhigiénés kezelések, mint pl. a fogkőeltávolítás, megelőzik a fogínygyulladást, a fogágybetegségek- és a fogszuvasodás kialakulását. Mindez hozzájárul a beteg kellemes leheletének, jó közérzetének és esztétikus fogsorának létrejöttéhez.

Korrekt fogorvosi munka végzéséhez nélkülözhetetlen a beteg jó szájhigiénéje.

Ultrahangos fogkő eltávolítás

Hogyan szabadulhat meg valaki fájdalommentesen a fogkőtől?

Hogyan szabadulhat meg valaki a fogkőtől?

A fogköveket hatékonyan csak szakember közreműködésével, fogászati rendelőben lehet eltávolítani, az erre a célra kifejlesztett professzionális nagyfrekvenciás készülékkel. Ez egy ún. ultrahangos depurátor, amelynek működő vége 24-42000 Hz frekvenciával rezeg. A készülék – rezgés közben – hűtővizet porlaszt. A berendezés által továbbított rezgések hatására képződő légbuborékok összetörik a fogkövet. Az eljárás hatásmechanizmusa is mutatja, hogy ez esetben a fogkőlevétel teljesen fájdalmmentes kezelés.

A fogászati beavatkozások megkezdése előtt minden esetben professzionális szájhigiénés kezelést kell végezni. Ennek során nem csak a fogkövet, hanem a fog szuvasodását okozó lepedéket is eltávolítjuk. A fogkőképződés mennyisége egyénileg eltérő, ezért a fogorvos által javasolt időközönként célszerű megismételni a kezelést. Általában félévenként biztos, hogy időszerű, így egybeesik az egyébként is szükséges féléves fogászati kontroll időpontjával. A fogkő eltávolítása után minden esetben szükség van a fogfelszínek speciális polírozó anyaggal történő áttisztítására, amelyet az e célra szolgáló gumiharangokkal és kefékkel végzünk.

Az ínygyulladás kezelése

Ha meg akarja tartani a saját fogait, akkor kezeltesse az ínygyulladását! Rendelőnkben lézeres kezeléssel, fogkőeltávolítással tudjuk kezelni az Ön ínygyulladását. Emellett vektor terápia alkalmazásával és gyémántszemcsés tisztítással  csökkentjük az íny alatt lévő baktériumok számát.

A fogíny problémák gyakori betegségnek számítanak, felmérések szerint a lakosság 90%-a szenved ínygyulladásban. Azonban, ha az elváltozást időben diagnosztizáljuk és megfelelően kezeljük, a gyulladt fogíny teljesen regenerálódik.

Miért jön létre az ínygyulladás?

Az ínygyulladást a fogak felületén és az ínyszélen lerakódó lepedékben, fogkőben lévő baktériumok okozzák. Az íny védekező mechanizmusa eleinte helyi gyulladás kialakulásához vezet, aminek következtében az íny piros lesz, és vérezni kezd. Az ínygyulladás ebben a szakaszában még nem jár fájdalommal, ezért ilyenkor még sokszor nem is tudatosul az emberekben.

Professzionális fogpolírozás, professzionális gyémántszemcsés tisztítás, air flow, air brush

Gyámántszemcsés tisztítás

altatásban kérem a fogászati kezelésemet

Ez a fajta fogfehérítés a fogászati rendelőnkben használt fogpolírozópasztának és egy általunk alkalmazott professzionális fogpolírozó készüléknek köszönhető.

A professzionális szájhigiénés kezelés kiegészítő lépése lehet a gyémántszemcsés tisztítás, ugyanis az ultrahangos fogkőeltávolítással sok esetben a fogelszíneződések nem tűnnek el. A gyémántszemcsés tisztítás ezt a problémát orvosolja, segítségével simábbak és sok esetben fehérebbek lehetnek fogai. Plusz az íny alól is el tudjuk távolítani a baktériumokat.

A citrom ízesítésű tisztító por a fogfelszín károsítása nélkül távolítja el a legmakacsabb szennyeződéseket és a foglepedéket is. Ez a kezelés a dentálhigiéné területéhez tartozik. Ennek a dentálhigiénés kezelésnek elsődleges célja, hogy a nehezen hozzáférhető behúzódások és barázdák is teljes mértékben megtisztításra kerüljenek. A gyémántszemcsés kezelés folyamán nagy nyomású vízsugárral apró szemcséjű abrazív anyagot fújunk a fogakra, mely a nehezen elérhető helyekre is bejut. A végeredmény sima, csillogó fogak és egy elégedett mosolyú páciens.

Ha a továbbiakban szeretné megelőzni a fogak elszíneződését, csökkentse az elszíneződést okozó ételek, italok fogyasztását, melyek a következők lehetnek: kávé, tea, vörösbor stb. A dohányzás sok egyéb ártalmas hatása mellett a fogak esztétikáját is rontja, ugyanis pigmentek lerakódását okozza, tehát szintén elszíneződéshez vezethet.

Milyen előnyei vannak a Vektor terápiának a fogkőeltávolítás során?

Régi pótlások (koronák, hidak) cseréjeA Vektor terápia újdonságnak számít a fogínygyulladás és a fogínysorvadás kezelési lehetőségei között. Ezzel a fogászati kezeléssel meg tudjuk tartani az Ön saját fogait, csontpusztulás esetén is! A Vektor terápia lehetőséget teremt a fogíny egészséges tapadásának a helyreállítására és a saját fogak megtartására.

A Vektor terápia az íny alatti fogkő eltávolításnak a legkorszerűbb és legkíméletesebb módja. Ez az első olyan ultrahangos fogkő eltávolító berendezés, amely a fog felszínével párhuzamosan végez rezgéseket. Ennek köszönhetően csökken az esetlegesen előforduló fognyaki érzékenység előfordulása. Az eszköz finom rezgései az ínytasak legmélyebb részére is hatással vannak, így a legapróbb fogkő darabok eltávolítására is képes az íny alatt. A kezelés közben a gyökérfelszín nem csak megtisztul, de egy speciális anyaggal bevonásra is kerül, így teljesen sima felszín alakul ki. A sima gyökérfelszín lehetőséget nyújt a fognyaki területen, hogy a fogíny ismét megtapadjon, így a fogíny feszesebbé válik, mely a saját fogak megtartásának az előfeltétele.

Miért veszélyes az ínygyulladás?

Ínygyulladás, mint góc, amely gócbetegséget okoz

Kevesen tudják a páciensek közül, hogy a tartósan fennálló ínygyulladás gócként szerepelhet a szervezetben. A gyulladt ínyből a baktériumok folyamatosan a vérkeringésbe kerülnek, és a szervezet valamely pontján megtelepedve és elszaporodva, más szervek megbetegedését okozhatják. Az ízületi panaszok, bőr elváltozások, a vese, szív- és érrendszeri megbetegedések, a hajjal kapcsolatos problémák nagy része gócbetegség következménye. Sok allergiás kórkép, ugyancsak, mint gócbetegség alakul ki.

Íny visszahúzódás
Amennyiben az ínygyulladást nem kezelik, a tartósan fennálló gyulladás miatt az íny visszahúzódik. Ezt a folyamatot már nem lehet visszafordítani.

Tasakképződés
A gyulladás következtében a fog és az íny közötti védőhám visszahúzódik, és ún. tasakok képződnek. A tasakokat a beteg nem tudja megfelelően tisztítani, ezért a tasakokban elszaporodó baktériumok hatására időnkén gyulladás keletkezik, mely többnyire fájdalommal jár.

Ínyproblémák kezelése
Az ínnyel kapcsolatos problémákkal minél előbb fel kell keresni a fogorvost, hogy a fogorvos megfelelő fogászati kezeléssel megállítsa a kóros folyamatot. Ilyenkor segítséget tudunk nyújtani a helyes szájápolással kapcsolatban is. Az igényes és eredményes szájápolást csak fogorvos tudja megtanítani. A megelőzés technikájának elmondása, és az azt szolgáló módszerek bemutatása ugyancsak a fogorvos feladatai közé tartozik.

Terhességi ínygyulladás és annak kezelése

Terhességi ínygyulladás és annak kezeléseGyakorlatilag minden állapotos nő esetén megfigyelhető az ínygyulladás jelenléte. Ilyenkor az ínygyulladás az áldott állapottal kapcsolatban keletkezik, és annak ideje alatt általában súlyosbodik. A gyulladásos folyamat az íny papillák duzzanatában, vérzékenységében nyilvánul meg. Súlyosabb esetekben az egész ínyszél duzzadt és vérzékeny lehet. A terhességi ínygyulladás oka az agyalapi mirigy fokozott hormon termelése, mely az ínyen gyulladásos folyamatot vált ki.

Minden állapotos nő számára elengedhetetlenül fontos a terhesség teljes ideje alatt a fogorvosi kezelések igénybevétele. A fogazat és az íny folyamatos és rendszeres fogorvosi ellenőrzésével és kezelésével megelőzhetőek a terhességi ínygyulladás következményeként kialakuló elváltozások, valamint ennek eredményeként a fogak romlása is biztonsággal elkerülhető.

A fogágybetegség kezelése

A fogágybetegség kezeléseA jó szájhigiéné fenntartásával, valamint a fogpótlások magas színvonalú elkészítésével a fogágybetegségek megelőzhetőek.

A tasakok kezelésével a fogágy betegségek kézben tarthatók. A tasakokat egy erre a célra szolgáló műszer segítségével tudjuk megszüntetni.
A fogágybetegségek megelőzése érdekében évente kétszer fogorvoshoz kell menni. Ilyenkor a szakember nem csak a fogakat, de a fogakat tartó szövetek állapotát is ellenőrzi, valamint eltávolítja a fogköveket.

A kellemetlen lehelet

A kellemetlen leheletA rossz lehelet nem betegség, hanem állapot, amit a fogíny betegségei, a fogágygyulladás, a lyukas fogak, rossz tömések okozhatnak. A fogkő nem csak esztétikailag csúnya, de hozzájárul a kellemetlen szájszag kialakulásához is.

Akinek nem megfelelő a szájhigiénéje, a szájápolása, annak a szájában nagyobb számban találhatók baktériumok. A baktériumok lebontják a szájban lévő fehérjéket, miközben kellemetlen szagú gázok keletkeznek.

A kellemetlen leheleten könnyen lehet segíteni!

A fogínygyulladás gyógyítása, a szuvasodás ellátása, a rossz tömések cseréje megszünteti a kellemetlen leheletet. Nekünk fogorvosoknak kell felhívni a figyelmet, pl. arra is, hogy a nyelvet is tisztítani kell, mert a lepedék, és a lepedékben lévő baktériumok a nyelven is megtalálhatóak.