Kismama fogászat a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben

A kismamáknak rendszeresen fel kell keresnie egy fogászati rendelőt. A szervezetükben lejátszódó hormonális változások miatt gyulladt lesz a fogínyük. Ez kihatással van a fogakra. Nem csak a fogakra, de a fogakat tartó szövetekre is. Így a baktériumok a babához is eljuthatnak. Ne kockáztasson, hiszen csak egy fogorvosi vizsgálatról van szó!

Fájdalommentes kismama fogászat

Fogfehérítés és más esztétikai fogászati beavatkozások kismamáknak

A rendelőnkben végzett fogfehérítési eljárás az egyetlen fogfehérítési módszer a világon, amely kismamáknál is végezhető bármilyen veszély nélkül. Egyedül álló előnye ennek a fogfehérítésnek, hogy a többi fogfehérítési kezeléssel szemben, nem kell védeni az ínyt és a szájnyálkahártyát, ami egyben azt is jelenti, hogy semmiféle mellékhatása nincs ennek a fogfehérítő anyagnak. Ez a fogfehérítés teljesen fájdalmatlan, és gyönyörű eredményt biztosít. Természetesen ezzel a módszerrel gyökértömött fogak esetén is végezhetünk belső fogfehérítést, akkor is, ha kismamáról van szó. Nincs akadálya annak sem, hogy az összevissza álló, töredezett vagy esztétikailag nem kielégítő fogra porcelánhéjat készítsen a fogorvos, és fogékszert is nyugodtan rakathat a kismama a fogára.

Rendszeres fogászati ellenőrzés kismamáknak

A rendszeres fogászati ellenőrzés és ellátás azért szükséges, mert a terhességi hormonok hatására megduzzad az íny, nehezen tisztítható tasakok alakulnak ki, amelyben több lepedék és több baktérium halmozódik fel. Ezekben az esetekben vérzik az íny, ami a kismama számára azt mutatja, hogy ínygyulladás alakult ki. Ilyenkor nagyobb gondot kell fordítani a fog és az íny mosására, mert amellett, hogy az ínygyulladás gócként szerepelhet, a fogínygyulladás következtében fogágy betegség alakulhat ki. A baktérium szám növekedésének következtében a fogszuvasodás is gyakoribb a kismamáknál. Kismamák esetében 2 havonta indokolt lenne a fogorvosi vizsgálat.

Fájdalommentes kismama fogászat

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. A rendszeres ellenőrzés elengedhetetlen a kismamák számára!