Fogászati altatásról tájékoztató

Altatásos fogászat félelem miatt

Altatásos fogászat -félek

A szakképzett, tapasztalt fogorvosoknak és a jól felszerelt fogászati rendelőknek köszönhetően ma már lehetőség van altatásban elvégezni a különböző fogászati, illetve szájsebészeti kezeléseket. Bármilyen fogászati beavatkozást kérhet altatásban!

Altatásos fogászat -félek

Sokan azért nem mernek elmenni fogorvoshoz, mert félnek a fogászati beavatkozásoktól, a kellemetlen hangoktól és érzésektől, valamint a fájdalmaktól. A félelem, a szorongás, a nyugtalanság valóban megnehezíti a fogorvos dolgát, és a fogászati páciens számára is rossz tapasztalatként maradhat meg a kezelés. Nálunk, minden fájdalommentes!

Altatásos fogászat -félek

Nemcsak a félősebb betegek számára jelenthet igazi megnyugvást, megoldást az altatásos fogászat, hanem például azok számára is, akiknél egyszerre több beavatkozást kell elvégezni, vagy hányingerük lesz, ha a szájukba nyúlnak. Esetleg érzékenyek a fogászati érzéstelenítőre, vagy a helyi érzéstelenítésben nem biztosítható a megfelelő érzéstelenség. Nálunk erre megoldást talál, akár altatásban is!

Altatásos fogászat -félek

Az altatásos fogászat a páciens számára fájdalmaktól és kellemetlen élményektől mentes, biztonságos beavatkozást, a fogorvos számára pedig precíz, gyors és kényelmes munkavégzést jelent.

1 óra altatás ára: 30.000Ft. Ön átalussza a fogászati kezelést. Próbálja ki Ön is! Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben garantált fájdalommentesség a kezelés során. Lézerfogászat. Fogászat altatásban.

Altatásos fogászat -félek

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk átalussza a fogászati kezelését!

Kérheti altatásban: szájsebészeti beavatkozások, foghúzás, fogvésés, gyökérkezelés, fogtömés, fogkő eltávolítás

Altatásos fogászat félősöknek! Olyan az egész, mint egy tündérmese! Befeküdtem, felkeltem, és készen voltak a fogaim. Semmit nem éreztem. Abszolút fájdalommentes. 1 óra fogászati altatás ára csak 30.000 Ft! Hívja a +36 20 243 4175-ös telefonszámot és aludja át a fogászati kezelését!

Az ALTATÁSOS fogászati kezelés egy csoda!  😍.Az altatás után nincs hányinger és nem érez a beteg szédülést. Ez a fajta altatás, amelyben a fogorvos a fogászati kezelést végzi, nem terheli meg a páciens szervezetét.

Dr. Győrfi Adrienne