Ideális altatásos fogászat

Az elaltatott páciens mentesül a fogászati kezelések ébren történő átélése alól, valamint a fogorvosi fúró hangja sem ébreszt benne rossz emlékeket.

Az altatás során Ön alszik, és nem tud semmiről. Maga az altatás is kellemes érzés! Minden beteg imádja!!! Egy előzetes vizsgálat során meg tudom állapítani, hogy milyen kezelésre van szükség, ez kb. mennyibe kerül, és mennyi időt vesz igénybe. Ez az előzetes vizsgálat (konzultáció) 8.000 Ft-ba kerül, de ezt az összeget levonom majd a kezelés összegéből. Az altatás díja 1 órára 30.000ft. Az altatásról bővebben olvashat a www.altatasos-fogaszat.hu oldalon a fogas kérdések menü pont alatt. Próbálja ki Ön is, szeretni fogja!

Ideális altatásos fogászat

Altatóorvosunk az altatás során intravénásan folyamatosan altató, nyugtató,- és fájdalomcsillapító szereket adagol. A fogászati beavatkozás helyén fogorvosunk, az altatástól függetlenül helyi fogászati érzéstelenítést végez. Ön azonban erről nem tud semmit, hiszen Ön alszik!! A fogászati kezelés befejezését követően az altatóorvos gyógyszeresen felfüggeszti az altatószer hatását, és Ön pár perc elteltével boldogan megy ki a saját lábán a rendelőből.

Altatóorvosunk nagy gyakorlattal és körültekintéssel végzi munkáját. A szövődmények elkerülése érdekében folyamatosan, több monitoron ellenőrzi a szervezet paramétereit, reakcióit.

Ideális altatásos fogászat

A rendelő Budapesten, a XIV. kerületben, Zuglóban található. Bővebben a http://fehergyongy.hu/holvagyunk oldalon megtalálja.

www.fehergyongy.hu

www.altatasos-fogaszat.hu

www.fajdalommentes-fogaszati-erzestelenites.hu

www.fajdalommentes-fogfeherites.hu

www.fogkoeltavolitas.com

Ideális altatásos fogászat

Miután a rendelőnkben végzett altatásos fogászati kezelésnek ugyanolyan kockázata van, mint bármelyik fogászati kezelésnek, a nálunk végzett altatáshoz nincs szükség előzetes kivizsgálásra. Fogászati rendelőnkben több, mit tíz éve végzünk altatásos fogászati kezeléseket, ezért a rendelő altatásos csapata megalapozott rutinnal rendelkezik.

Egy altatás során több fogászati beavatkozás is elvégezhető! Ennek mindig nagyon örülnek a pácienseink.

Időpont egyeztetés miatt, kérem, hogy hívja a 06-20-243-41-75 –ös telefonszámot. Üdvözlettel: Dr. Győrfi Adrienne