Rólunk mondják videón

Érzékeny fogak kezelése

Dr. Győrfi Adrienne a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő vezetője, fogszakorvosa. Nagyon gyakran jelentkeznek a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben a páciensek fogérzékenységgel, és sokan panaszkodnak arra, hogy érzékenyek a fogaik, hidegre, édesre vagy akár a fogmosásra is. Sajnos a fogkrémek, legtöbbször nem jelentenek tartós megoldást.

Érzékeny fogak kezelése

A tévhittel ellentétben a fogak érzékenysége helyreállítható.

Érzékeny fogak kezelése

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben az érzékenység fúrás nélkül kezelhető, egy erre a célra kifejlesztett speciális lakk segítségével. Ez a  kezelésünk erősíti a fogzománcot, csökkenti a fogérzékenységet, és amellett teljesen fájdalommentes. A kezelés hatására megszűnik a fogak érzékenysége.

Egy másik lehetőség a rendelőnkben, hogy helyileg fogzománcvédő krémet használunk. Ez nem csak a fognyaki érzékenységet szünteti meg, de megelőzi a fogszuvasodás kialakulását is.

Ugyancsak a fogérzékenységet csökkenti egy általunk használt készülék, amely miközben tisztítja a fogfelszínt, egyben teljes mértékben lezárja a szabaddá vált dentintubulusokat, ezáltal teljes mértékben megszüntetve a dentin érzékenységet.

Miután a legtöbb esetben a fogérzékenység oka, hogy a fogkőképződés miatt a fognyakak szabaddá válnak, ezért nagyon fontos, hogy mindig időben kell leszedetni a fogkövet.

A fogkőeltávolítást követően gyakran előfordulhat, hogy néhány napig fogai érzékenyek a hidegre és a melegre. Azonban ettől nem szabad megijedni, mivel ez, csak a gyógyulási folyamat része.

Ön a fogak érzékenysége miatt altatásban is kérheti fogászati kezelését.

1 óra altatás ára: 30.000Ft. Ön átalussza a fogászati kezelést. Próbálja ki Ön is! Fehérgyöngy fogászati magánrendelőben garantált fájdalommentesség a kezelés során. Lézerfogászat. Fogászat altatásban. Fájdalommentes fogászat. Fogfehérítés

Bármilyen fogászati kezelést végzünk altatásban. Kérheti altatásban: szájsebészeti beavatkozások, foghúzás, fogvésés, gyökérkezelés, fogtömés, fogkő eltávolítás stb.

Az ALTATÁSOS fogászati kezelés egy csoda!  😍.Az altatás után nincs hányinger és nem érez a beteg szédülést. Ez a fajta altatás, amelyben a fogorvos a fogászati kezelést végzi, nem terheli meg a páciens szervezetét, nincsenek káros szövődmények.

Időpont egyeztetés miatt, kérem, hogy hívja a 06202434175-ös telefonszámot!