Altatásos fogászatunk

Miért érdemes altatásban kérnie a fogászati kezeléseit? Mert altatásban semmiről sem tud, és nincs kellemetlen élménye a fogászati beavatkozásokkal kapcsolatban. Nem hall hangokat, nem érez semmit. Csak valahol máshol jár álmában, ahol jól érzi magát.

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben végzett fogászati kezelések altatásban csodálatosak. Nézze meg  videóinkat az oldalunkon! Ott ugyanolyan fogászati páciensek mesélik el az átélt élményeiket, mint ÖN!

Altatásos fogászatunk

1 óra altatás ára csak: 30.000Ft. Ön átalussza a fogászati kezelést. Próbálja ki Ön is! A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben garantált fájdalommentesség a kezelés során.

Egyéb kezeléseink: Lézerfogászat. Fájdalommentes fogászat. Professzionális fogfehérítés

Altatásos fogászatunk

Bármilyen fogászati kezelést végzünk altatásban.

Kérheti altatásban: szájsebészeti beavatkozások, foghúzás, fogvésés, gyökérkezelés, fogtömés, fogkő eltávolítás stb.

Nálunk, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben csak 30.00 Ft-ba kerül 1 óra altatás.

Altatásos fogászatunk

Altatásos fogászat félősöknek! Olyan az egész, mint egy tündérmese! Befeküdtem, felkeltem, és készen voltak a fogaim. Semmit nem éreztem. Abszolút fájdalommentes.

Az ALTATÁSOS fogászati kezelés egy csoda!  😍.Az altatás után nincs hányinger és nem érez a beteg szédülést. Ez a fajta altatás, amelyben a fogorvos a fogászati kezelést végzi, nem terheli meg a páciens szervezetét, nincsenek káros szövődmények.

Altatásos fogászatunk

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben biztosítjuk a lehetőséget, hogy Ön altatásban is kérheti a fogászati beavatkozásokat.

Az altatásos fogászatot elsőként kezdtük Magyarországon! Emiatt nagy rutinnal végezzük az altatásos fogászati kezeléseket. Ez alatt az idő alatt nagyon sok fogászati kezelést el tudunk végezni. Így Önnek nem kell minden egyes fognál 1 óra altatás díját kifizetni. Konzultációnk során megtervezzük az altatásban végzendő kezeléseket. Így Ön előre mindent tud, hogy milyen kezelésben lesz része.

Az altatás, illetve a fogászati beavatkozás után a páciens a saját lábán hagyja el a rendelőt, másnap mehet dolgozni.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk átalussza a fogászati kezelését! Hívjon!