Altatásos fogászat jó áron

Sokan nem tudják, hogy altatásban is kérhetik a fogászati kezelést!

Sajnos nagyon sokan rettegnek a fogászattól, aminek általában egy korábbi, fájdalmas fogászati kezelés az oka, a félelem miatt pedig sokszor még akkor sem mennek el a fogorvoshoz, ha már elviselhetetlen fájdalmaik vannak. Sokan azt is szégyellik, hogy már igen elhanyagolt, rossz állapotban van a szájuk és ezért félnek fogorvoshoz fordulni.

Altatásos fogászat jó áron

Én ezeket a betegeket bátorítom az altatásos kezelésre, hogy még csak ne is emlékezzenek a beavatkozásra, ezáltal megkímélve őket a fogászatok rossz emlékeitől. Az altatásos kezelések eredményességét igazolja, hogy az ébredező páciensek, rendszeresen megkérdezik, hogy egyáltalán történt-e valamilyen fogászati beavatkozás, mert ők nem emlékeznek semmire, és olyan, mintha csak 1-2 percet aludtak volna.

A beteg- fogorvos bizalom kialakítása mellett az is az eljárás mellett szól, hogy egy altatásban akár az összes rossz fogat kezeljük, így nem szükséges többszöri kezelés, tűszúrás, fájdalomérzet, negatív élmények.

Altatásos fogászat jó áron

Nálunk, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben csak 30.000 Ft-ba kerül 1 óra altatás.

Páciens : “Altatásos fogászat félősöknek! Olyan az egész, mint egy tündérmese! Befeküdtem, felkeltem, és készen voltak a fogaim. Semmit nem éreztem. Abszolút fájdalommentes.”

Tudnivalók

1 óra fogászati altatás ára csak 30.000 Ft! Hívja a +36 20 243 4175-ös telefonszámot és aludja át a fogászati kezelését!

Az ALTATÁSOS fogászati kezelés egy csoda!  😍.Az altatás után nincs hányinger és nem érez a beteg szédülést. Ez a fajta altatás nem terheli meg a páciens szervezetét, nincsenek káros szövődmények. Ha körbe néznek a neten, láthatják, hogy nagyon kevés helyen van altatásos fogászat.

Altatásos fogászat jó áron

Az altatás előtti konzultáció során egyeztetjük a pácienssel a pontos fogászati kezelési tervet, az altatás várható időtartamát, valamint az altatás-, és a fogászati beavatkozás várható költségét. A páciens által kért altatásos fogászati időpontot mindig előre le kell foglalni 30.000 Ft-tal.