Altatásos fogászat a Facebookon

Itt a lehető legjobb,legprofibb kezek között van az ember!!! Garantáltan fájdalommentesen👍😊Mindenkinek csak ajánlani tudom👏Kovács Péter

Nagyon nehezen bírom, ha a számban “turkálnak”, de szerencsére itt az altatásban semmi gondom nem volt. Bár előre megbeszéltük  nem tudom, hogy mi történt, mert nagyon jót aludtam, és a kezelés után se volt fájdalmam.
Ajánlom mindenkinek! Krizsák László

Mindenkinek bizalommal ajánlom a klinikát!!!! A doktornő kimagasló szakmai tudásával,fájdalommentes kezeléseivel, és határtalan kedvességével a bizalmamba férkőzött. A mai napon altatásban végzett foghúzásom volt,komplikalt véséssel, inyplasztikaval. Semmire nem emlékszem,illetve csak a jóra!!! Nem dagadt be az arcom sem és nincsenek fájdalmaim. Tiszta szívből köszönöm Doktornőnek,az asszisztensnek és az altatóorvosnak a kitűnő munkát és a szeretetteljes hozzáállásukat!!! 🙏❤ Kiss Orsi

Altatásos fogászat a Facebookon

Dr. Győrfi Adrienne vagyok a Fehérgyöngy fogászati Magánrendelő vezetője, fogorvosa. Több, mint 15 éve végzünk altatásos fogászati kezelést, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben. Magyarországon elsők között kezdtük el az altatásos fogászatot. Azóta is nagy rutinnal végezzük.

-Először el kell jönni egy konzultációra. A konzultáció során Ön le tudja foglalni az altatás időpontját.

-Az altatás itt a rendelőben a fogorvosi székben történik. Az altatóorvos altató szereket adagol, amitől a beteg pár perc alatt elalszik. A beteg száját különböző eszközökkel tartjuk nyitva. Ezeket csak akkor helyezzük be, amikor a páciens már alszik.

Altatásos fogászat a Facebookon

Altatásban egyszerre több fogat is tudunk kezelni, és nálunk csak 30 ezer Ft-ba kerül  1 óra altatás.

Ön átalussza nálunk a fogászati kezelést, és semmiről sem tud, semmire sem emlékszik.

Az altatást mindenki imádja!

Altatásos fogászat a Facebookon

Az altatás előtt legalább hat órával már nem szabad enni és inni. Ez megakadályozhatja az esetleges félrenyeléseket és aspirációt.

A beavatkozásra egészségesen kerülhet sor. Betegség az altatás elhalasztását indokolja .

Időpont egyeztetés miatt, kérem, hívja a 06202434175-ös telefonszámot! Várjuk Hívását!