Fogászati altatás akció

Altatás-Fogorvos

FORRADALMI ÚJDONSÁG A FOGÁSZATI ÉRZÉSTELENÍTÉSBEN!

Nálunk nem érzi sem a tűszúrást, sem a fogászati érzéstelenítő beadását! Fájdalommentes fogászati érzéstelenítés!

ALTATÁSOS FOGÁSZAT FÉLŐSÖKNEK!

„Olyan az egész, mint egy tündérmese! Befeküdtem, felkeltem, és készen voltak a fogaim!” Páciens vélemény

Altatás-Fogorvos

FOGPÓTLÁS A FOGAK LECSISZOLÁSA NÉLKÜL!

Fogászati problémájára a legoptimálisabb fogászati megoldást ajánljuk Önnek, fájdalommentesen!

Altatás-Fogorvos

TERMÉSZETES HATÁSÚ KERÁMIA ALAPÚ FOGTÖMÉSEK!

Esztétikai fogászatunk célja a saját fogak megtartása, észrevehetetlen fogtömésekkel!

TARTÓS ÉS FÁJDALOMMENTES FOGFEHÉRÍTÉS!

A fogfehérítés hazai szaktekintélye által végzett tökéletes fogfehérítést ajánljuk Önnek!  Próbálja ki!

AKCIÓ FOGÁSZATI KEZELÉSRE!

Fogfehérítő hatású fogkőeltávolítás, teljesen fájdalommentesen az összes fogon! Minőség és garancia!

MOZGÓ FOGAK SÍNEZÉSE CSISZOLÁS ÉS FOGHÚZÁS NÉLKÜL!

Mi megtartjuk a saját fogait! A már mozgó fogak megtartását sínezéssel érjük el!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben biztosítjuk a lehetőséget, hogy Ön altatásban is kérheti a fogászati beavatkozásokat.

1 óra altatás ára: 25.000Ft. Ön átalussza a fogászati kezelést. Próbálja ki Ön is! Fehérgyöngy fogászati magánrendelőben garantált fájdalommentesség a kezelés során. Lézerfogászat. Fogászat altatásban. Fájdalommentes fogászat. Fogfehérítés

Egy előzetes vizsgálat során meg tudjuk állapítani, hogy milyen kezelésre van szükség, ez kb. mennyibe kerül, és mennyi időt vesz igénybe. Ez az előzetes vizsgálat (konzultáció) 6.000 Ft-ba kerül, de ezt az összeget levonjuk a kezelés összegéből.

Az altatást mindenki imádja! Az altatásról bővebben olvashat a www.altatasos-fogaszat.hu oldalon a fogas kérdések menü alatt.

Altatásos eljárásban egy alkalommal több fog is kezelhető. Jelentkezzen be hozzánk még ma! Várjuk rendelőnkben hétfőn és szerdán: 10 és 20 óra között. Kezelési terv Önre szabva. Fájdalommentes kezelések. Budapest szívében, Zuglóban. Teljes körű garancia. Teljes körű ellátás.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk átalussza a fogászati kezelését!

Fogorvosunk, Dr. Győrfi Adrienne

Bármilyen fogászati kezelést végzünk altatásban.

Kérheti altatásban: szájsebészeti beavatkozások, foghúzás, fogvésés, gyökérkezelés, fogtömés, fogkő eltávolítás, bármilyen fogászati kezelést stb.