Profi altatásos fogászat

Altatásos fogászat félősöknek! Olyan az egész, mint egy tündérmese! Befeküdtem, felkeltem, és készen voltak a fogaim. Semmit nem éreztem. Abszolút fájdalommentes. 1 óra fogászati altatás ára csak 25.000 Ft!

Hívja a +36 20 243 4175-ös telefonszámot és aludja át a fogászati kezelését!

Az ALTATÁSOS fogászati kezelés egy csoda!  😍.Az altatás után nincs hányinger és nem érez a beteg szédülést. Ez a fajta altatás, amelyben a fogorvos a fogászati kezelést végzi, nem terheli meg a páciens szervezetét. Nincsenek káros szövődmények.

Fogorvosunk, Dr. Győrfi Adrienne

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben biztosítjuk a lehetőséget, hogy Ön altatásban is kérheti a fogászati beavatkozásokat.

Profi altatásos fogászat

Altatásos eljárásban egy alkalommal több fog is kezelhető, több fogászati kezelés is elvégezhető. Jelentkezzen be hozzánk még ma! Várjuk rendelőnkben hétfőn és szerdán: 10 és 20 óra között. A kezelési tervet teljesen Önre szabjuk. Fájdalommentes kezelések. Budapesten, Zuglóban. Teljes körű garancia. Teljes körű ellátás.

Profi altatásos fogászat

Az altatás, illetve a fogászati beavatkozás után a páciens a saját lábán hagyja el a rendelőt, másnap mehet dolgozni. Az altatás alatt és utána kimondottan jól érzi magát a páciens.

Ez után az altatás után nincs hányinger, nincs fejfájás. A fogászati beavatkozás alatt a beteg végig alszik, nem tud semmiről! Maga az altatás is egy kellemes érzés, erről számol be minden altatott páciensünk.

Nekünk a legfontosabb, hogy Ön jól érezze magát nálunk!

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő fogorvosának legfőbb célja, hogy minden kezelés fájdalommentes legyen!

Bármilyen fogászati kezelést kérhet altatásban.

Nálunk, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben csak 25.00 Ft-ba kerül 1 óra altatás.

Kérheti altatásban a következő fogászati kezeléseket:

Szájsebészeti beavatkozások, foghúzás, fogvésés, bölcsességfog eltávolítás.

Gyökérkezelés, fogtömés, fogkő eltávolítás, híd levétel, fogpótlás elkészítése, fogak csiszolása.

Profi altatásos fogászat

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk átalussza a fogászati kezelését!