Altatásban kérek fogászati kezelést

Fogorvos-Altatás

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben biztosítjuk a lehetőséget, hogy Ön altatásban is kérheti a fogászati beavatkozásokat.

Páciensünk írta:

Erős garatreflexem miatt eddig nem tudtam fogorvoshoz járni. Rémálom volt a fogászati kezelés. A fogorvos nem tudott dolgozni, mert öklendeztem. Nagyon rosszul éreztem magam. A Győrfi doktornő kedvessége és az altatásos fogászat mindent megoldott. Azóta boldogan jövök a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőbe! Demeter Tímea véleménye

Ebben a pillanatban jöttünk ki a rendelőből. A Győrfi doktornő 1 perc alatt, teljesen fájdalommentesen húzta ki a fiam fogát. A fiam a foghúzás után csodálkozott, hogy “kész vagyok” nem érzett a foghúzásból semmit. Csak ide, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőbe jövünk! Más fogászaton mindig, minden fogászati beavatkozás fájt. Emiatt utáltunk fogorvoshoz járni.

Fogorvos-Altatás

Altatásos eljárásban egy alkalommal több fog is kezelhető. Jelentkezzen be hozzánk még ma! Várjuk rendelőnkben hétfőn és szerdán: 10 és 20 óra között. Kezelési terv Önre szabva. Fájdalommentes kezelések. Budapest szívében, Zuglóban. Teljes körű garancia. Teljes körű ellátás. Fogorvosunk, Dr. Győrfi Adrienne

1 óra altatás ára: 25.000Ft. Ön átalussza a fogászati kezelést. Próbálja ki Ön is! Fehérgyöngy fogászati magánrendelőben garantált fájdalommentesség a kezelés során. Lézerfogászat. Fogászat altatásban. Fájdalommentes fogászat. Fogfehérítés

Az altatásos fogászat menete

Egy előzetes vizsgálat során meg tudjuk állapítani, hogy milyen kezelésre van szükség, ez kb. mennyibe kerül, és mennyi időt vesz igénybe. Ez az előzetes vizsgálat (konzultáció) 6.000 Ft-ba kerül, de ezt az összeget levonjuk a kezelés összegéből. Csak készpénzzel tud fizetni a rendelőben. Egészségpénztári megtakarításait nálunk felhasználhatja :)

Fogorvos-Altatás

Az altatást mindenki imádja! Az altatásról bővebben olvashat a www.altatasos-fogaszat.hu oldalon a fogas kérdések menü alatt.

Kérheti altatásban: szájsebészeti beavatkozások, foghúzás, fogvésés, gyökérkezelés, fogtömés, fogkő eltávolítás, bármilyen fogászati kezelést stb. Bármilyen fogászati kezelést végzünk altatásban.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk. Ha eljön hozzánk, otthon hagyhatja  a félelmét. Nálunk átalussza a fogászati kezelését!

Várjuk a hívását!