élvezed a fogászati kezelést

Fájdalommentes fogászat

Fájdalommentes fogászat a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben

Nem hiszed el, hogy létezik fájdalommentes fogászat? Nem hiszed el, hogy a fogorvos székében ülve kellemes és relaxáló élményekben lehet részed? Akkor nyilvánvalóan még nem jártál nálunk! Nagyon sok páciens panaszkodik arról, hogy a fogászati kezelése fájdalmas volt. Már az érzéstelenítő beadása is fájdalmat okozott.

Nálunk fájdalommentes fogászatot talál, nem érzi az injekció beadását sem.

A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben élvezed a fogászati kezelést, mert altatásban is kérheted!

Ha a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőbe jelentkezel be, a jó szerencséd egy olyan fogászati rendelőbe vitt, ahol a jó szakmai munkán kívül a páciens kényeztetése a főcél. Akármennyit változtak ugyanis a fogászati eljárások, fejlődött a fogászati érzéstelenítés és a fogászati rendelő személyzetének a modora, az emberek jó része még mindig szívből utál fogorvoshoz járni. Ennek a rossz tapasztalatokban gyökerező attitűdnek a megváltoztatását tűzte ki céljául az úgynevezett altatásos fogászat. Jelszavunk: a páciens érezze úgy magát, mintha bárhol másutt lenne, csak nem fogorvosnál!

Azt hihetnénk, hogy az altatásos fogászat ára magas. Más fogászati rendelőben tényleg így van, de nálunk egy óra altatás díja csak 25.000 Ft. Ha két fogorvos egyformán magas színvonalon és egyforma árakkal dolgozik, az emberek érthető módon azt fogják választani, akinél kellemesebben érzik magukat.

Keresse fel a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőt, mi mindenre figyelünk.